loading...
چونه بی چونه
به چونه بی چونه خوش اومدید



اين وبسايت هيچ گونه وابستگي سياسي ندارد و صرفاً پرتال تفریحی و سرگرمی  است و


کاملا از قانون اسلامی  ایران پیروی می کند.

علیرضا بازدید : 133 دوشنبه 10 مهر 1391 نظرات (0)

سرعت پایین اینترنت اعصاب معصاب برامون نذاشته ،  زنگ زدم به این خدمات اینترنتی خانومه گوشیو برداشته با خونسردی تمام می گه: سلام ... هستم می تونم کمکتون کنم؟!!! با عصبانیت گفتم: پــ نــ پــ تو مشکل داری و من می تونم کمکتون کنم.mail

گوشیمو سایلنت کردم، رو میز میلرزه ...میگه :داره زنگ میخوره ؟!؟! پــ نــ پــ خربزه خورده فکر اینجاشو نکرده !!!mail

یارو با سگش داشت قدم میزد
 دختره رسیده میگه اخی چه نازه، گازم میگره؟!
گفتم پـَـ نـَـ پـَـ فقط ترمز میگیره
mail

دارم میرم تو بانک مامور جلوی در میپرسه: کار بانکی دارید؟
پــ نــ پــ اومدم سرقت مسلحانه، قبلاً هماهنگ شده، تو فقط حواست باشه کس دیگه ای تو نیاد !mail

از قالی شویی قالی رو با وانت آوردن، یارو وانتیه زل زده بهم نگاه میکنه میگه: بیارمش توی خونه؟

پــ نــ پــ من تا کمر خم میشم بذارش روم، خودتم سوار شو ، ببرمت تو کوچه یه دور بگردونمت دلت باز شهmail

ادامه مطلب

 
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
چونه بی چونه پاتوق دخترا و پسرای گل ایرانه! همه جوونای گل می تونن یه کلی تو این سایت بخندن و کیف کنن! اینجا همه چیز آزاده.... پس لطفا با کفش وارد نشوید. استمال سیگار هم ممنوع. در صورت عدم داشتن جنبه از ورود جدا خودداری نمایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما چقدر این سایت را برای تفریح خود می پسندید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 103
  • بازدید سال : 2,335
  • بازدید کلی : 19,050